top of page
  • JupCV

點解JupCV成日都叫求職者搵我哋做免費評估呢? (請注意,本篇文有洋蔥)








JupCV喺2020年創立,為求職者執靚CV同提供求職心得,超過9成以上嘅客戶獲取面試機會同心儀OFFER。能夠獲得咁高命中率,全靠客戶同JupCV一齊努力進步,喺短時間內提㫒自己,面對挫折又企番起身,當中同每位客戶日夜準備,見過有客戶由完全唔識面試到收到OFFER,開心到喊,過程仍然瀝瀝在目。


JupCV格言 你比你自己想像更好


雖然JupCV每日都收到客戶嘅感謝信,但職業病發作,而且我哋好多客戶都係管理層,為保障客戶私隱,總係唔想分享喺SOCIAL MEDIA,所以更想透過免費評估,俾到想搵JupCV執CV嘅求職者更多資訊,去決定要唔要搵我哋執CV。 我哋喺免費評估嘅過程,會了解到求職者面對嘅挑戰,為你度身訂製最合適嘅諮詢內容。


JupCV想法 每一位求職者都是獨一無二的


每一位求職者嘅諮詢都可以好唔同,例如針對面試技巧、職涯規劃 、行業分析等等,亦會同求職者分享我哋多年嘅專業同經驗,令求職者知道搵工其實並不是想像中咁難! 喺JupCV心目中,每一位做免費評估嘅求職者都係充滿潛質,絕對可以搵到適合自己嘅工作!


JupCV格言 好工是留給有準備的求職者的


呢一年來,我哋得到好多客戶嘅支持同信任,亦俾左好多意見我哋,點樣可以幫到更多人搵工,透過JupCV認識到不同行業嘅專才,其實我哋真係覺得好感恩。


曾經有客戶為我哋每篇文章執錯字、為我哋推薦客戶甚至搵生意、仲為我哋出POST!令我哋更想幫到更多更多在職場迷茫中嘅求職者,令我哋更努力去做每一個免費評估。 如果你都正在考慮搵唔搵JupCV做免費評估,希望呢一篇文章可以比到信心你,即管搵我哋傾下!


JupCV承諾 我哋會努力支持每位搵工仔!


想知自己有無需要執CV? Want to know if you need jupcv? 搵JupCV做個免費CV評估啦! Contact JupCV today for a Free CV evaluation!


-------------------------------------


立刻搵JupCV做個免費CV評估: https://api.whatsapp.com/send?phone=85263659935 有野想問隨時PM或留言俾JupCV! Like & Follow我哋獲得更好多免費搵工資訊啦!


-------------------------------------


想安坐家中搵全球好工? 上煲Job www.BouJob.com 全球搵工招聘網搵工啦! 想好工自動搵上門? 上傳CV到搵Cdd www.FindCdd.com 坐等面試機會啦! 想請好員工? 由寫一份好JD開始 上WriteJD www.writejd.com 做個免費JD評估啦!


7 次查看0 則留言

Comments


bottom of page