top of page
  • JupCV

舒緩工作壓力:焦慮唔再係問題!


Hello搵工仔們!你地有無曾經因為擔心自己的履歷不夠強大,或者擔心面試時的表現而感到焦慮?或者曾經因為對工作的未知和不確定性感到擔憂?JupCV相信每位搵工仔都有遇到過呢個問題呀! 無論係尋找工作嘅過程,或者係面對新工作嘅挑戰,都可能會引起焦慮。今日,JupCV 就同大家講下如何管理工作相關嘅焦慮。


首先,我哋要了解焦慮係正常嘅反應。當我哋面對壓力或者未知嘅情況時,感到焦慮係完全正常嘅。問題在於我哋如何去處理這種感覺。


其次,學識放鬆同專注當下係非常重要嘅。當我哋感到焦慮時,我哋可以透過呼吸練習、冥想或者運動等方式來放鬆身心。


最後,如果你發現自己嘅焦慮狀況持續不斷,或者嚴重到影響你嘅日常生活,你可能需要去尋求專業嘅幫助。心理咨詢師或者社工都可以提供有效嘅輔導和治療方法。


其實,工作相關嘅焦慮係可以管理嘅,而我哋每一位搵工仔都有能力去克服佢。如果你有任何問題,或者想了解更多關於我哋服務嘅資訊,歡迎你隨時聯繫我哋。


-------------------------------------


立刻搵JupCV做個免費CV評估:

有野想問隨時PM或留言俾JupCV!

Like & Follow我哋獲得更好多免費搵工資訊啦!


-------------------------------------


想安坐家中搵全球好工?

上煲Job www.BouJob.com 全球搵工招聘網搵工啦!

想好工自動搵上門?

上傳CV到搵Cdd www.FindCdd.com 坐等面試機會啦!

想請好員工? 由寫一份好JD開始

上WriteJD www.writejd.com 做個免費JD評估啦!


2 次查看0 則留言

Comments


bottom of page