top of page
  • JupCV

究竟JUPCV點睇2023年就業市場發展呢? CHATGPT, AI又點樣影響求職者升職加人工呢?


呢幾年就業市場,每日都在變變變,由


COVID、WFH > Quiet quitting、人力資源短缺 > Quiet FIRING、裁員 > CHATGPT, AI


究竟JUPCV點睇2023年就業市場發展呢? CHATGPT, AI又點樣影響求職者升職加人工呢?


喺近幾個月JUPCV嘅諮詢當中,JUPCV好著重為客戶做精準嘅個人職涯規劃分析,原因係我哋相信2024年之後,AI絕對可以人類帶來極大嘅便利,亦即是話,公司老闆們將會非常積極應用AI在自己的生意上,為求盡量節省成本同時間。


而AI/CHATGPT又點樣影響到2023年就業市場呢?


我哋預計,未來會出現更多嘅裁員,而且仲會係影響不同嘅階層(Fresh GRad到C-SUITE),兩年前出現加價請人情況會相反,被裁嘅搵工仔們可能要接受較低人工嘅OFFER。


咁有咩方法可以為自己做定準備,可以喺呢個市場下繼續穩步升職加人工?


第一樣要做嘅就係「知己、知彼」,好多人都仲沉迷緊同AI傾閒計嘅時侯,JUPCV嘅客戶已經諗緊點樣同AI「分工合作」。喺未來,TOP搵工仔們應該要更精準了解自己嘅專業、專長、性格、職涯規劃等等,然後步署點樣使用AI去令自己嘅專長發揮得更好、更快、更準確。


以JUPCV業務做一個例子,好多人都覺得以後可以叫AI幫手寫CV,仲要寫得好好、詳細等等。


但JUPCV客戶並無少到,反而更多 - 點解呢?


因為JUPCV嘅服務係幫搵工仔搵到心儀好工,而搵到心儀好工,並唔係單靠一份CV,當中嘅準備規劃就是決勝分。而我哋可以利用AI做好CS嘅工作,令到時間可以花得更多喺客戶身上,大大提高命中率。


搵工仔們都可以作一個參考,諗下點樣可以利用AI令自己面試、工作上更加得心應手。


有興趣了解更多? 歡迎搵我哋了解更多,聽下我哋專業意見同了解更多我哋嘅服務啦!


-------------------------------------

立刻搵JupCV做個免費CV評估:

有野想問隨時PM或留言俾JupCV!

Like & Follow我哋獲得更好多免費搵工資訊啦!

-------------------------------------

想安坐家中搵全球好工?

上煲Job www.BouJob.com 全球搵工招聘網搵工啦!

想好工自動搵上門?

上傳CV到搵Cdd www.FindCdd.com 坐等面試機會啦!

想請好員工? 由寫一份好JD開始

上WriteJD www.writejd.com 做個免費JD評估啦!

Comments


bottom of page