top of page
  • JupCV

發揮創意減壓:同壓力講BYE BYE!


Hello,搵工仔們!你地好嗎? 今日,JupCV想同大家傾下一個你可能未必留意到,但對你生活和工作有重大影響嘅主題,就係「創意減壓」喇! 你知道嗎? 創新嘅思維同活動不但可以為生活帶來樂趣,同時亦能夠幫助我哋舒緩壓力。今日,就等JupCV 同大家分享幾個有效嘅創意減壓技巧,希望對你們有所幫助呀!。


1. 藝術創作可以成為舒緩壓力的好方法

無論是繪畫、寫詩亦或是手工藝,透過藝術創作,我哋都可以將內心的感受轉化為具體的形象,從而達到舒緩壓力的效果。


2. 運動活動也是一種很好的減壓方式

無論是跑步、瑜伽還是舞蹈,這些活動都能幫助我哋放鬆身心,並釋放內心的壓力。


3. 寫日記或者寫博客也是一種很好的自我表達和舒壓方式

這不單止可以幫我哋釋放情感,仲能夠提高我哋的寫作技巧,間接仲可以令到職涯更上一層樓呀。


唔知搵工仔們又有無其他「創意減壓」嘅方法呢? 有嘅話留言話我哋知呀! 記住,面對壓力,最重要的是找到適合自己的舒緩方式,並保持積極的心態。JupCV會一直陪伴你,幫助你從壓力走向成功。如果你有任何問題或者想了解更多關於我哋服務的資訊,歡迎隨時聯繫我哋。


-------------------------------------


立刻搵JupCV做個免費CV評估:

有野想問隨時PM或留言俾JupCV!

Like & Follow我哋獲得更好多免費搵工資訊啦!


-------------------------------------


想安坐家中搵全球好工?

上煲Job www.BouJob.com 全球搵工招聘網搵工啦!

想好工自動搵上門?

上傳CV到搵Cdd www.FindCdd.com 坐等面試機會啦!

想請好員工? 由寫一份好JD開始

上WriteJD www.writejd.com 做個免費JD評估啦!


3 次查看0 則留言

Comments


bottom of page