top of page
  • JupCV

準備搵工? APPLY之前記得搵JupCV做個免費評估呀!


各位搵工仔! 好耐無見大家喇~🫰最近幾個月JupCV團隊都忙到踢晒腳,好努力咁為不同行業嘅公司做招聘,連做免費評估嘅時間都少左好多,真係唔好意思呀! 🙆♀


為左令更多人都可以獲得免費評估,我哋有一個新方案✅,而家做評估唔一定要傾電話📞喇~! (平時我地會用10-15分鐘係電話解答搵工仔嘅對求職或職涯嘅迷思,同埋會做CV評估。)


我哋尼緊7月頭會係會展幫搵工仔們做免費評估,可以「面對面🙂」同我地傾之外,我哋亦加推左「WHATSAPP評估💬」,搵工仔們可以用WHATSAPP SD CV俾我哋,我哋盡量會在48小時之內提供免費評估嘅分析。


一切資料繼續絕對保密呀! 😊


想知道更多詳情,快D WHATSAPP我地問下啦! 期待同每一位搵緊工嘅你交流~ YEAH!


-------------------------------------

立刻搵JupCV做個免費CV評估:

有野想問隨時PM或留言俾JupCV!

Like & Follow我哋獲得更好多免費搵工資訊啦!

-------------------------------------

想安坐家中搵全球好工?

上煲Job www.BouJob.com 全球搵工招聘網搵工啦!

想好工自動搵上門?

上傳CV到搵Cdd www.FindCdd.com 坐等面試機會啦!

想請好員工? 由寫一份好JD開始

上WriteJD www.writejd.com 做個免費JD評估啦!

5 次查看0 則留言

Comments


bottom of page