top of page
  • JupCV

求職心得 |事業遇上「樽頸位」應如何面對?

有搵工仔搵JupCV做職業諮詢,提到工作差不多二十年,轉過兩三次工,亦有升過職,但近呢五年覺得自己好似越做越頹咁,因為公司好穩定同埋人多,升職有排都輪唔到佢,但又覺得自己再等就不進則退。另一方面,又覺得自己做野野好厭悶。


「仲有廿幾三十年先退休,唔通尼緊每日都要唔開心咁過?」

「有headhunt揾過我,但收到CV之後話我做緊份筍工又叫我唔好轉。」

「其實我唔介意OT,甚至減人工,我淨係想搵番我對工作熱情。」


其實好多打工仔都會遇到事業「樽頸位」呢個問題,今日就同大家分享一下,當我地事業遇上「樽頸位」應該如何面對?


首先,JupCV要好認真講一句:


「IT’S OK! RELAX!」


1. 放鬆心情


當你意識到自己原來已經遇上事業「樽頸位」時,應該都已經為了工作唔開心左一段時間。所以首先,放鬆心情!繼續睇落去之前,搵個舒服地方坐低,倒杯水飲,Take your time! 要成功過渡事業「樽頸位」,直到你搵番工作熱情,你都必需要將心情放鬆(每日),因為接下來,又係我地最鍾意叫搵工仔做野,就係要「諗野」喇!


2. 回想過去學業跟工作經驗


之前我地要提到我地幫搵工仔執CV會執幾個版本,其中一個係俾自己睇,係呢個時侯就派上用場喇!仔細地回想你以往工作,


最有滿足感係幾時同你做左咩?

遇過最大挑戰係幾時同係咩?

升職係咩原因?轉工係咩原因?


等等。好多時侯我地遇到事業「樽頸位」係我地長期待在我地舒適區(Comfort Zone),先會慢慢形成「樽頸位」。


3. 了解現況


接下來就要問自己,究竟呢個情況出現左幾耐?


一年以內: 恭喜!咁快就發現到呢個問題,呢一年就當俾自己停下來養精蓄銳的一年,趕快收拾精神,執定CV尋找新挑戰啦!

三年~五年: 職場亦是一個不進則退的,如果已經「樽頸位」一段時間,要諗諗尼緊你可以分配到俾工作時間,如果有足夠時間,建議你要積極搵工!

五年以上: 超過五年以上係「樽頸位」,再唔轉可能現實都會逼住你轉,因為已經到「樽頸位」太耐,你可能需要「加碼」 - 進修 + 轉工。但另一方面你已經係一個好STABLE搵工仔,對公司尼講係一件好事。


4. Take Action


Step out of your comfort zone! 審視現況後,盡快理清自己想做D咩,做緊行業就業情況如何,搵番你幹勁,對工作熱誠同滿足感。


搵工、見工、番新工!!!


執CV除左幫你執好CV之外,我地更加重視你職涯長遠發展,一份好工,會提昇你各方面,成就你理想。如果事業上遇到問題想搵專家俾D意見,隨時聯絡JupCV。


最後,祝所有搵工仔早日搵到DREAM JOB~升職加薪!



895 次查看0 則留言

Comentários


bottom of page