top of page
  • JupCV

時間管理秘訣:如何平衡工作與個人時間


各位搵工仔你哋好嗎? 今個JupCV想同大家傾下 Time Management! 我哋嘅生活中有好多唔同嘅角色要扮演,例如家人、朋友、組織成員等等。而每個角色都有不同嘅要求同需求,要我哋分配時間去滿足。每日得24個鐘,有時侯真係會覺得時間唔夠用呀! 所以時間管理對搵工仔們尼講,就係至關重要。究竟點樣先可以有效咁管理時間,同時兼顧專業要求同個人時間呢?


以下,就係幾個時間管理嘅秘訣,希望對你有幫助。


1. 我哋要明確咁知道自己嘅目標同優先次序。

如果你唔清楚自己嘅目標,你就會無方向咁浪費時間。相反,如果你知道自己想要咩,你就會更加有效咁分配時間。


2. 我哋要學識SAY NO!

有時候,我哋接受咗過多嘅任務,就會覺得壓力大。如果你知道自己嘅能力同時間有限,你就要學識SAY NO,專注去做重要嘅任務。


3. 我哋要定期檢查自己嘅Schedule同目標項目。

你可以定期檢查你嘅進度,睇下自己有冇達到目標。如果有任何問題,你就可以即時調整。


搵工仔們如果有好嘅Time Management Tips! 歡迎留言同其他搵工仔一齊分享下呀!


-------------------------------------


立刻搵JupCV做個免費CV評估:

有野想問隨時PM或留言俾JupCV!

Like & Follow我哋獲得更好多免費搵工資訊啦!


-------------------------------------


想安坐家中搵全球好工?

上煲Job www.BouJob.com 全球搵工招聘網搵工啦!

想好工自動搵上門?

上傳CV到搵Cdd www.FindCdd.com 坐等面試機會啦!

想請好員工? 由寫一份好JD開始

上WriteJD www.writejd.com 做個免費JD評估啦!


1 次查看0 則留言

댓글


bottom of page