top of page
  • JupCV

時事評論 |2021年財政預算案 : 失業貸款

已更新:2021年6月8日

財政司司長陳茂波最近發表的新一份財政預算案,提及一項失業貸款的措施協助失業人士,解決短期財政困難問題。失業人士可向銀行申請貸款,上限8萬元,年息1厘。有搵工仔問JupCV點睇,今日就同大家分享一下。


喺財政預算案發表嘅同時,政府亦發表左新一輪嘅失業率數據,3月失業率係創左7%嘅新高,我地再深入分析一下,30-59歲既失業人士增加既比例係最高。而呢一個年齡層既打工仔,做左10幾20年野,大部分都去到中產階層,面對嘅財政壓力亦相對較多,例如家庭開支、供樓、供養父母子女等等,呢一筆上限8萬元的貸款,可能連幫忙解決一至兩個月開支都未必足夠呢。


另外,JupCV(執CV)覺得「先洗未來錢」係必須要三思而後行,如果短期之內未必搵到工,呢一筆只會變成日後更大嘅負擔,搵工仔心理壓力又大左,或會影響搵工既心理狀況同表現。


自從COVID-19開始,JupCV(執CV)都留意政府對於就業情況嘅援助,往往都係援助「公司」,而唔係援助「求職者」,而公司為了節省開支,往往都會先炒中階打工仔,而呢班打工仔,正正係過往10年-20年尼交稅交得最多,政府援助最少的一群。


JupCV(執CV)想到呢度,確實有少少感到痛心同失望,但是好快就轉變左心態,既然措施推出了,有需要又有能力還款的失業人士亦可考慮。最重要的是,失業的搵工仔們一定要保持積極的心態 (可參考交章:https://www.jupcv.com/post/搵工應有的四大心態),專注於盡快找到適合自己的工作,可能搵工仔做緊嘅行業受疫情影響,可以同我地傾下有無其他既出路(可轉移技能、各行各業就業情況),或者正在考慮需不需要減人工/點樣嗌人工,可以同我地傾下期望薪金(Expected Salary)等等。有留意開JupCV(執CV)既搵工仔會知道,我地嘅團隊唔係「來自HR/Headhunt」咁簡單,我地仲係行內最TOP既打工仔,成立JupCV(執CV)原因旨在教大家點樣專業地搵工!


呢一兩年無論係老闆們、打工仔、搵工仔都奮力求生,天無絕人之路,我地香港人亦可靠自己,JupCV(執CV)祝願2021年人人有工開!


有興趣了解更多嘅搵工仔,可以WHATSAPP我地問下先呀~



9 次查看0 則留言

Comments


bottom of page