top of page
  • JupCV

搵工搵到好灰心? 搵我哋JupCV傾下!

已更新:2021年6月8日


JupCV團隊來自全球四大獵頭公司Top Performer及各行各業資深HR,除了在人力資源在經驗豐富之外,亦對每一個行業及職位深入了解及熟悉全球就業市場。


我們明白每一個搵工仔都是獨一無二的,所以我們的服務均為一對一並絕對保密,搵工仔可以放心搵我地諮詢。

執CV一條龍服務,包括:


- 履歷代寫及個人化設計(2-6個版本)

- 職業生涯規劃

- 面試技巧提昇

- 限時優惠: 免費Linkedin Profile


優化


我地會先了解你過往工作經驗及現時的處境為你作出分析,再而針對性的為你增強面試技巧 - Phone Interview/Video Interview/Group Interview/Face-to-face Interview都有不同技巧,搵我地執完CV既搵工仔享有永久售後服務,遇到職場上的問題可以


約我地時間傾。


我哋定嘅價錢係出面同類型公司收費的1/10或更少,點解? 因為我哋希望搵工仔(包括待業中的搵工仔)可以用最優惠嘅價錢獲得最專業可靠嘅服務,想了解更多JupCV的務,WHATSAPP我地問下呀!


Whatsapp: https://api.whatsapp.com/send?phone=85263659935


Follow JupCV:


IG: @jupcvhk

FB: @Jupcv

Linkedin: JupCV-執CV




Comentários


bottom of page