top of page
  • JupCV

我哋第一個公開 Career Workshop 即將開始喇!




我哋第一個公開 Career workshop 即將開始喇!


公開 WORKSHOP 首場 TOPIC: How to find the right internship? Resume writing and career guide to undergraduate/fresh graduates. 如何尋找合適嘅Internship? 同學仔搵 Intern 同執靚CV技巧提昇


大家期待以久嘅Career workshop即將開始報名喇,我哋過往有只限 JUPCV 客戶參加嘅Career workshop(因為講解比較詳細,搵過我哋 JUPCV 會更適合),反應熱烈同埋成效都好好,所以我哋亦開始我哋公開嘅 Workshop 喇! 而家係Fresh Grad搵工旺季,第一個公開 Workshop 就尼講下Intern/Fresh Grad 點樣執靚CV同搵工! 有興趣嘅同學仔/職場新人,可以搵我哋了解更多或報名。


有興趣參加我哋嘅 Workshop?


歡迎搵我哋了解更多或報名,聽下我哋專業意見同了解更多我哋嘅服務啦!

-------------------------------------


立刻搵JupCV做個免費CV評估:

https://api.whatsapp.com/send?phone=85263659935

有野想問隨時PM或留言俾JupCV!

Like & Follow我哋獲得更好多免費搵工資訊啦!


-------------------------------------


想安坐家中搵全球好工?

上煲Job www.BouJob.com 全球搵工招聘網搵工啦!

想好工自動搵上門?

上傳CV到搵Cdd www.FindCdd.com 坐等面試機會啦!

想請好員工? 由寫一份好JD開始

上WriteJD www.writejd.com 做個免費JD評估啦!


Comentarios


bottom of page