top of page
  • JupCV

我份CV俾AI reject左!


一apply就收到Rejection Email,我俾Robot Recruiter Reject左,點算好?

最近HR Tech開始用Robot AI做CV Screening, 特別係大嘅外資行、銀行等等,又或者好多搵工平台都開始引入Robot AI,JupCV執CV都收到好多客戶問我哋關於Robot Recruiter嘅問題。

其實現時尼講,Robot AI都仲係有好多漏洞,特別好多時侯「理想中嘅侯選人」同「現實中嘅侯選人」係好唔同,例如: 學歷方面,好多JD都寫要Bachelor Degree, 但其實High Diploma / Associate Degree都可以,但有機會因為咁 Robot Recruiter就會因為無見到 “Bachelor Degree” 而會立即Reject左個CV。

咁點算好呀? 連俾人睇下個CV嘅機會都無?

咁又唔係,理想情況當然係求職者中晒所有嘅要求,但係HR都知道咁樣係無可能,所以有時雖然你收到Rejection Email,但係HR都會繼續Screen番你個CV,如果合適嘅話都會打番俾你同你傾。

Robot AI會係尼講HR Tech重點Develop嘅一個Tool, 如果有咩新嘅行情,下次再同大家update下呀! 😊

講開HR Tech, 介紹番JupCV嘅姊妹公司 WriteJD~ HR/老闆們如果請人遇到挑戰,不妨搵我哋做個免費評估,睇下點樣可以容易D搵到適合嘅員工呀。


-------------------------------------

立刻搵JupCV做個免費CV評估:

有野想問隨時PM或留言俾JupCV!

Like & Follow我哋獲得更好多免費搵工資訊啦!

-------------------------------------

想安坐家中搵全球好工?

上煲Job www.BouJob.com 全球搵工招聘網搵工啦!

想好工自動搵上門?

上傳CV到搵Cdd www.FindCdd.com 坐等面試機會啦!

想請好員工? 由寫一份好JD開始

上WriteJD www.writejd.com 做個免費JD評估啦!

Comments


bottom of page