top of page
  • JupCV

想搵工又唔想寫CV?

原來呢個世上有好多好想轉工既打工仔, 但係因為唔想寫CV, 所以遲遲都未轉工, 最終就變左一班做野做得最辛苦, 人工又加得最遲既打工仔喇。


其實想由打工仔變成搵工仔, 一D都唔難架~ 只需要Message我地, 我地既資深團隊就會約時間了解你既需要, 甚至如果你想問我地: 我應否成為搵工仔? 我地都可以專業咁同你分析, 俾個2nd opinion唔知做唔做搵工仔既你作參考!


除左執CV之外, JupCV(執CV)亦提供職業生涯規劃(Career coaching), 面試技巧提升(Interview Skills Improvements), 尼緊我地仲會請唔同行業既專家各方面提昇自己!


想了解更多, 留意住我地既專頁啦~


6 次查看0 則留言

Comments


bottom of page