top of page
  • JupCV

執CV技巧 | 不同對象不同VERSION的重要性

已更新:2021年6月8日

話咁快又到星期五喇,JupCV(執CV)團隊過左忙碌既一星期,睇左超過1000+ 不同行業既CV,執左幾十份不同行業階層既CV,我地發現好多搵工仔都對我地一執就執幾個VERSION既CV俾佢地感到驚訝! 今日就等我地同大家講下點解啦!


CV係俾邊個睇既呢?


首先我地諗下 – CV係寫俾邊個睇既呢?


🙋🏻‍♂️HR

🙋🏼‍♂️公司老闆

🙋🏽‍♂️未來上司

🙋🏾‍♂️Headhunt


全中~唔止架, 其實CV可以寫俾任何人,甚至係自己睇。你既CV就好似你人生既縮影咁,間中拎出尼睇下,都可以幫到更清楚計劃自己將來既事業發展路向架!


既然係咁,一個VERSION既CV又點會岩晒所有人睇呢? 所以JupCV通常都會預備2~3個不同版本既CV俾搵工仔: 1份詳細D寫工作經驗,1份簡單D寫但重點落筆在SUMMARY, 1份非常簡潔,等搵工仔搵工既時侯,可以按需要SEND俾唔同對象。


例如:


俾HR: 最緊要寫重點,點解適合呢份工

俾公司老闆: 簡潔– 不拖泥帶水

俾未來上司: 重點同細節最好都列明

俾HEADHUNT: 詳細列明工作細節


咁樣先可以幫你增加面試機會,同埋佢地未見你之前,都會對你既CV讚不絶口架!


想了解更多, WHATSAPP我地問下啦!



7 次查看0 則留言

Comments


bottom of page