top of page
  • JupCV

另類職業諮詢 | 家族生意 - 富x代的煩惱

已更新:2021年6月8日

上個post提到有好多你估唔到嘅人都會搵我地JupCV做諮詢,尼緊JupCV會分享幾個特別嘅案例,除左俾搵工仔了解我地職業生涯規劃服務多D之餘,亦希望能夠帶多D正能量俾香港嘅搵工仔(所有案例均獲當時人同意及作適量修改以保障客戶私隱)

當大家以為「含住金鎖匙出世」的富X代們是香港地最幸運的一群人,「打跛腳都唔洗憂」、「每日就係諗去邊度飲酒/溝女」… JupCV卻要道出一個事實 - 佢地既職業生涯比大家難行多了!


JupCV有客戶是家族生意的繼承人,正在面對應該出去搵工還是繼續打理家族生意的樽頸位。呢位客戶本身就是高等教育出生,亦因為由細到大都知道自己責任重大,年紀輕輕已經很成熟,很清楚家人對自己既寄望。


佢搵JupCV本來係想搵工,最後JupCV在了解情況後,為客戶制定了一套提昇心理質素、個人形象以及規劃個人發展計劃:


1. 商業意見分歧/接手初期怎樣面對分歧? - 提昇心理質素


接手家族生意,剛開始的頭10年可以話係最難過的一個階段,未能完全接手,但又要參與生意上的重大決策,公司的老臣子受命「磨練」客戶,各出奇招 – 客戶同我地分享,有些「考驗」是家人特派外面公司去做場戲出尼要佢「拆」。當中除了考驗客戶的智慧外,心理道德包袱亦是最難放下的一環。本是家中的掌上明珠,突然被至親「暗算」,這個心理包袱應該如何放下?


JupCV曾為不少香港及海外的家族企業作管理諮詢,能夠在客觀角度為客戶分析挑戰以及提供策略性的解決方案。很多時候面對接手初期的分歧,提昇心理質素及溝通技巧能有效地幫助客戶解決困難,我們會針對客戶最需要加強的地方作出具體提昇方案。


2. 管理層、客戶帶有色眼鏡睇佢?- 塑造專業形象

接手家族生意後,客戶發現無論是管理層及客戶都帶著有色眼鏡睇佢,覺得佢不務正業,不肯跟他接觸。有一次客戶的客戶跟他說了一句:「我落單是因為你屋企,不是你。」令客戶難受又無奈,奈何這些「小事」給別人講也無用,放在心裡又很難受,所以萌生出去搵工的念頭。


JupCV為客戶提昇個人形象,在面對不同對象如:公司管理層、客戶、下屬,應該怎樣表現自己的專業,除了對外要俾人感覺成熟可靠之餘,面對家人及長輩,在工作時應如何轉換角式亦是很重要的一環。


3. 打理「家族生意」都是一份「工」- 個人成長/職場規劃


一般打工仔的煩惱是點樣加人工同升職,但家族生意的繼承人一尼已經要面對生意成功/失敗的重大壓力,好多時候都會忘記左「家族生意」都是一份「工」,除了打好呢份「工」,亦要在各方面提昇自己,例如:人際關係、個人品牌等等,才可以長遠發展自己的職涯及公司發展。


JupCV為客戶定制短期及長遠計劃,在接管生意同時亦在各方面給健康、興趣、人際關係全面提昇,讓客戶「不走冤枉路」。


客戶搵JupCV作諮詢後重新定位自己,最近亦成功接手了公司其中幾個業務。呢位客戶特別想我們將佢呢個例子分享俾大家,「我本來以為自己要出去搵工了,幸好遇到了JupCV,現在每天都滿滿正能量的面對各種挑戰,家人和管理層都開始肯定我了,我會繼續努力。」


客戶本來想寫推文給我們,但由於JupCV非常重視客戶私隱,婉拒了客戶,客戶特地叫我們分享他的例子,希望有面對相同處境的「搵工仔」更了解我地JupCV的服務。


JupCV想大家知道,每一個打工仔、老闆都各面對自身的問題,但是所有問題都有解決的方法,JupCV就好似職場上的醫生咁,為你對症下藥!如果你亦正在面對類似的問題,不妨搵我地做個免費的評估及諮詢。


36 次查看0 則留言

Comments


bottom of page