top of page
  • JupCV

的士行業反映香港求職市場? - JupCV 執CV


【吹水POST - 的士行業反映香港求職市場?】


搵工仔們, 你哋好呀! 呢幾日我哋執CV好充實呀, 同唔同行業嘅搵工仔做Consultation同幫佢地執靚CV,加上最近又係搵工嘅Peak Season,如果有諗緊搵工嘅搵工仔可以好好把握呢幾個月嘅黃金時間喇!


~~


自從COVID之後,成個世界嘅工作模式都變晒,以前香港嘅朝9晚9好似已經好過時咁,因為大家都Work From Home,JupCV Office喺中環(好近蘭桂芳),以前無論收幾點條街都好多人,幾點搭的士都要排隊同塞車,而家每晚放工都唔洗等就有的士衝埋尼俾你上,哈哈! 開心之餘亦懷念以前要俾的士司機嫌棄嘅日子。哈哈!


想當年我哋爆晒數加爆晒壓力出去飲野個陣,每晚飲完都會遇到有些的士司機們,除左要加錢之餘,有試過俾D的士直情講: 我淨係去XX架咋(例如: 黃大仙),可能因為佢住喺個度所以順便番屋企? 或者係如果近,中環去銅鑼灣先算啦,要加五百蚊~ XDDD 而我地有個同事竟然真係落左搭囉! 哈哈~


JupCV有時覺得佢哋同某D搵工仔都係一樣,當好多工喺MARKET既時侯,搵工仔好多選擇,要求/$都會高左,但係呢一兩年大家都變左比較重視穩定,人工反而就無嗌高,同埋公司多左好多選擇。


有人話的士價錢反映到一個地方嘅繁榮,唔知大家同唔同意呢? JupCV某程度上都幾同意的,同樣地,搵工仔嗌人工亦都可以反映到一個地方嘅經濟。


即使經濟不似預期,搵工仔都可以趁呢一個時間諗吓點樣可以增值自己,就好似的士業都可以趁進行下喺業務上嘅改革,特別係好多的士都已經越嚟越殘舊,如果可以快啲換新車,以後搭的士就更加舒服,又或者好似新加坡咁:

  • 裝個專業嘅的士APP(如似SG咁)

  • 分唔同時段收費

  • 多D唔同車嘅種類

趁而家大家都仲係未出好多街嘅時侯進步下~


就好似搵工咁,有時要等機會,喺等嘅時侯~記住要諗多D點樣進步同革新~


唔知大家睇完有咩諗法呢?JupCV第一個諗法係,的士行業嘅改革並唔係司機大哥們可以控制到,希望車主財團同政府都可以為業界爭取權益。如果你有諗法,歡迎留言話我哋知呀~


後話


JupCV 最近比較忙,好少打比較長嘅文章,其實呢一個文章上年已經寫緊,所以未必可以反映到現時嘅搵工情況,因為好多人移民嘅關係,香港最近好多工都有請唔到人嘅情況,雖然係咁,我哋Jupcv都越嚟越忙,因為搵工仔就算有好多Offer,有時都未必識得點樣去揀自己適合嘅,亦都有好多關於未來嘅事情想問Jupcv。如果搵工仔想喺搵工之前做好準備,免走冤枉路嘅話,都可以搵Jupcv做個免費評估睇吓我哋點樣可以幫你搵到合適嘅工作。


-------------------------------------

立刻搵JupCV做個免費CV評估:

有野想問隨時PM或留言俾JupCV!

Like & Follow我哋獲得更好多免費搵工資訊啦!

-------------------------------------

想安坐家中搵全球好工?

上煲Job www.BouJob.com 全球搵工招聘網搵工啦!

想好工自動搵上門?

上傳CV到搵Cdd www.FindCdd.com 坐等面試機會啦!

想請好員工? 由寫一份好JD開始

上WriteJD www.writejd.com 做個免費JD評估啦!

Comments


bottom of page