top of page
  • JupCV

Whatever you decide to do, make sure it makes you happy. - Paulo Coelho

今日有客戶打俾我哋UPDATE,佢收到三個OFFER,想問我哋應該點揀,其實揀一份工考慮因素非常多,而唔同嘅客,我哋俾嘅意見都會有所不同。


所以點解我哋所有諮詢都係一對一,而唔係小組形式 – 當然我哋花嘅時間會多好多,但係搵得我哋嘅客戶都會知,我哋嘅諮詢係極度精準,成效特別高!



Follow JupCV:

FB: @Jupcv

5 次查看0 則留言

Comments


bottom of page