top of page
  • JupCV

Whatever you are, be a good one. - Abraham Lincoln

精益求精係我哋JupCV團隊嘅宗旨,由第一次JupCV到而家超過千個客戶,我哋都無停過諗點樣可以再做好D。當然,我哋都撞過板,例如我哋諗住執靚個CV設計但係最後得個靚字,我哋改得辛苦,客又改得計辛苦(哈哈)。


但係我哋相信努力係值得的,每一次聽到我哋嘅客面試越來越有進步、番新工做得開心、真係升左職加左人工、個人正能量番、有自信番。


好多客都會話我哋: 係JupCV你哋真係好旺呀!!


但其實因為,你哋搵完我哋JupCV你哋都慢慢變好喇! 大家一齊加油!



Follow JupCV:

FB: @Jupcv

2 次查看0 則留言

Kommentare


bottom of page