top of page
  • JupCV

There are no shortcuts to any place worth going. - Beverly Sills

想搵一份好工,由寫一份好CV開始?


點解我哋堅持要同一位有興趣搵我哋嘅搵工仔做一對一免費諮詢,因為我哋想了解清楚你嘅情況,而幫你去制定最適合嘅搵工方案。


有好多客戶未做諮詢之前,淨係聽到朋友介紹話我哋好旺,所以搵我哋。到同我哋傾完,先發覺原來因為搵工有咁多準備。


搵工絕對唔可以求祈,而好工更係大把人爭,就算你係幾好嘅搵工仔,你想搵到一份適合你嘅工,事前準備絕對唔少得。


想了解自己有無需要執CV – 可以搵我哋做個免費CV評估先。



Follow JupCV:

FB: @Jupcv

5 次查看0 則留言

Comments


bottom of page