top of page
  • JupCV

Thank you! 我地會繼續努力JupCV(執CV)

今日我地JupCV團隊終於有時間大家坐低吹下水... 我地都一致認為當初成立JupCV係一個好正確的決定,好多客人都話執CV令佢地開竅,由對工作無興趣變成一個熱愛工作打工仔,其實JupCV亦令我地成長同搵番岩岩開始做野的幹勁,每一日都收到你地好消息,同埋喺我地零廣告、零宣傳的情況下越來越多人搵我地做免費CV評估,好多人都話喺搵過我地JupCV幫手搵工仔介紹,非常感恩。



好多客都叫我地加價 - JupCV: 暫時保持原有價格令更多搵工仔受惠


我地客戶俾意見我地,叫我地加價 - 話俾10倍價錢都會比😱,話唔識JupCV(執CV) 人可能覺得我地收得咁平未必有用,我地坐低傾過,暫時都會保持而家呢個價格,原因係好多客戶都係搵緊工/待業中,我地想用最優惠價錢令每個香港搵工仔都能夠受惠,如果之後我地要再加人手/成本高左再考慮加價。


信心質量保證 - JupCV: 唔知搵邊間好?不如同我地做個免費CV評估


市面上咁多職業諮詢公司,收費有平有貴,搵工仔應如何選擇?通常我地第一次接觸新客戶,就算佢地已經決定搵我地執CV,我地都先會同佢做個免費CV評估,因為我地服務是客制的,根據不同的客戶去制定佢需要提昇的地方,每一個搵工仔都不同,CV係Final Product,同我地做諮詢過程才是精華,我地同你傾搵工之餘,亦會同你傾傾未來的行業發展,甚至宏觀經濟對你份工長遠影響等等。


而且,無論係JupCV定係我地本身做HR/HH專業,我地成功幫到搵工仔收到面試電話機率係90%以上。客戶可以放心交俾我地。


如果你有興趣搵CV改進/面試技巧提昇課程,歡迎你地Whatsapp我地傾下先。Click here: https://api.whatsapp.com/send?phone=85263659935


JupCV的客戶大多是咩類型?

我們的客戶由岩岩出尼搵工Fresh Grad到年薪千萬的C-SUITE都有。無論任何LEVEL的搵工仔都可以放心搵我地執CV。我地亦有多年服務不同類型/行業/階層的經驗。


未來發展


多謝多位搵工仔的支持,為我地JupCV打強心針。我地準備擴充了~如果你有興趣,歡迎喺唔同CHANNEL FOLLOW/SUBSCRIBE我地~ 最重要喺遇到工作困難搵我地傾傾!




16 次查看0 則留言

Комментарии


bottom of page