top of page
  • JupCV

Thank you!


最近收到好多客戶嘅好消息,而JupCV都有大好消息,上個月我哋又Achieve左Record Month喇! 仲爭少少Double左我哋對上一個Record,有咁樣嘅成績,多得客戶們嘅Referral,好多新客戶連免費評估都唔洗就決定搵我哋幫手,另外多得我哋一班Marketing同Outreach同事,好努力咁經營我哋嘅品牌,令到更多搵工仔認識JupCV!


JupCV仲有兩個星期就成立左兩年了,回想起兩年前第三波疫情,好多打工仔一夜間無左份工,兩年後疫情仍然反覆,面對咁多變數同難關,搵工仔能夠繼續在職場上獨當一面,真的很靠努力、樂觀心態、充足準備,JupCV會繼續陪你喺職場上奮鬥。加油!


-------------------------------------


立刻搵JupCV做個免費CV評估:

有野想問隨時PM或留言俾JupCV!

Like & Follow我哋獲得更好多免費搵工資訊啦!


-------------------------------------


想安坐家中搵全球好工?

上煲Job www.BouJob.com 全球搵工招聘網搵工啦!

想好工自動搵上門?

上傳CV到搵Cdd www.FindCdd.com 坐等面試機會啦!

想請好員工? 由寫一份好JD開始

上WriteJD www.writejd.com 做個免費JD評估啦!


Komentáře


bottom of page