top of page
  • JupCV

JupCV點睇: LinkedIn將退出中國市場 分開中國同全球業務 未來服務將不設社交媒體功能 用InJob代替App

已更新:2021年10月20日

好激動呀!JupCV今日閉關式做完諮詢,出到尼見到新聞LINKEDIN領英會將中國業務同全球業務分開同停左社交(Social Media)功能,對於我哋一班#globalvision 嘅獵頭來講表示極度震驚!容許我哋今日用正職獵頭嘅角度同大家分享下。


JupCV做獵頭呢一行咁多年,每一日都開住個LinkedIn,莫講話番工,放工都仲會覆信息,LinkedIn做得最出色嘅係可以做到全球性,例如話:


我喺香港,都可以搵到喺上海嘅美國人而獵佢去新加坡間法國投行。


而且話明我哋係「獵」頭,經常性候選人根本就唔搵工,我哋要用盡方法搵佢出尼說服佢去試,以前獵頭咁渴市,在於好難去搵人,但有左LinkedIn,雖然未去到全球人都使用,但起碼要搵外國候選人都容易好多。


講番香港,其實近幾年中資公司在港發展,又或者香港公司進入內地市場,兩岸嘅交流多左,好多時候我哋都係用LinkedIn搵內地人來港工作,或幫國內公司請香港人,因為香港同內地用嘅求職平台都唔一樣,而且確實有用LinkedIn嘅國內求職者,佢地嘅語言水平同工作經驗都相對切合香港上市公司、國際公司請人嘅要求,可以話係相贏局面Win Win Situation。


雖然LinkedIn都有佢唔好嘅地方,例如唔做Premium就好多功能都限制,或者係成日俾人笑話LinkedIn啲文章成日都都寫到極度跨張正面,但事實上,兩年前香港政治不穩定嘅時候,LinkedIn係唯一仲好理性、和平嘅社交平台!


JupCV相信嚟緊香港嘅獵頭同求職者又會在請人、搵工上面對新嘅挑戰,求職者 – 特別係有興趣去內地發展,或者在港嘅內地專業人士,要開始留意同發掘有咩新嘅平台可以搵工,JupCV亦會繼續同大家分享全球搵工市場嘅情況同方法。


Comentarios


bottom of page