top of page
  • JupCV

JupCV要升級喇!應客戶要求,新服務解鎖及2022發展方向!





JupCV要升級喇!應客戶要求,新服務解鎖及2022發展方向!


JupCV作為搵工專家,對於「自己」嘅「職涯規劃」,又點可以無要求呢? 緊係要「升職」解鎖新項目啦! 2022除左繼續努力幫大家執CV之外,繼續保持90%以上成功率之外,我哋仲因應客戶要求,提供一對一


• 面試技巧提昇

• 個人形象指導

• 教育及進修規劃

• 人格分析

• 職涯規劃

• 其他與職業生涯有關服務


除左我哋來自四大獵頭公司Top Biller原班人馬之外,我哋仲會請來我哋認識多年的A111職場精英,同大家分享佢哋嘅成功之道。有興趣嘅搵工仔,記得FOLLOW定我哋喇!


想獲得更多求職心得?追蹤我哋IG/FB啦!

WANT TO GET MORE CAREER INSIGHTS? Follow JupCV on IG/FB Today!


-------------------------------------

立刻搵JupCV做個免費CV評估:

有野想問隨時PM或留言俾JupCV!

Like & Follow我哋獲得更好多免費搵工資訊啦!

-------------------------------------

想安坐家中搵全球好工?

上煲Job www.BouJob.com 全球搵工招聘網搵工啦!

想好工自動搵上門?

上傳CV到搵Cdd www.FindCdd.com 坐等面試機會啦!

想請好員工? 由寫一份好JD開始

上WriteJD www.writejd.com 做個免費JD評估啦!

Comments


bottom of page