top of page
  • JupCV

JupCV案例分享 新鮮過「新鮮人」的客戶群









JupCV案例分享 新鮮過「新鮮人」的客戶群


之前POST提到JupCV好多客戶都是公司管理層,但係我哋亦有來自不同階層同行業嘅客戶,其中有一班好特別嘅客戶,佢地俾「新鮮人」還新鮮,佢地就係仲番緊學嘅學生喇!

明明未需要搵工﹐點解佢地 要搵JupCV做免費評估呢?


話你知JupCV決定 2022年加入新服務的原因


一開頭我哋都好奇點解佢地搵JupCV做免費評估,慢慢了解到,原來有好多學生們,喺未畢業前,已經開始計劃自己嘅職涯,甚至有客戶剛進大學就搵JupCV做諮詢! JupCV成日都叫大家搵工、面試要做準備,但原來準備可以喺搵工前已經開始。 認識到一班咁有「前瞻性」嘅學生們,JupCV亦深深受到啟發,盡我哋嘅能力去引導同鼓勵佢地,搵出自己嘅興趣同發展嘅事業。


分享一個案例,JupCV有客戶是未畢業的大學生,免費評估後得知佢其實未需要搵工,但想搵我哋傾下預備定將來,一傾完就決定搵我哋執CV。 JupCV知道佢最需要嘅並唔係CV,而係了解佢未來有嘅選擇,為未來做準備,我哋決定拿出我哋多年嘅「資產」,將我哋存左多年嘅公司名單整理好,再同客戶逐一講解公司嘅不同之同文化同職涯規劃可以思考嘅地方同會面對嘅問題。


你努力,令我更努力同你一齊成長!


JupCV想帶出一個重點,雖然我哋係資深獵頭,求職者如果想精準地搵工,我哋絕對會幫到你。 但係即使你唔搵工,當你遇到職場上嘅問題,或者純粹想為自己未來職涯發展計劃,JupCV更可以幫到你,我哋2022年引入職涯輔導 (Career Coaching)服務,針對嘅就係一班未急住搵工,但想在職涯上更進步,更清楚自己職涯發展方向嘅一班打工仔。


JupCV最欣賞對自己有要求,精益求精的人!


JupCV為左提供更有效嘅職涯規劃服務,最近仲開始進修,希望可以帶到更專業嘅職業生涯輔導及規劃、面試技巧提㫒等服務俾大家。

如果你都想搵JupCV做職涯輔導或規劃,歡迎搵我哋做免費評估,聽下JupCV點樣幫到你發展所長呀!


-------------------------------------


立刻搵JupCV做個免費CV評估: https://api.whatsapp.com/send?phone=85263659935 有野想問隨時PM或留言俾JupCV! Like & Follow我哋獲得更好多免費搵工資訊啦!


-------------------------------------


想安坐家中搵全球好工? 上煲Job www.BouJob.com 全球搵工招聘網搵工啦! 想好工自動搵上門? 上傳CV到搵Cdd www.FindCdd.com 坐等面試機會啦! 想請好員工? 由寫一份好JD開始 上WriteJD www.writejd.com 做個免費JD評估啦!


8 次查看0 則留言

Commentaires


bottom of page