top of page
  • JupCV

JupCV 的服務範圍及常見問題

最近JupCV收到好多搵工仔嘅好消息,面試/Offer接踵而來,我地一班同事都好有滿足感,亦都好多謝所有搵工仔介紹身邊嘅朋友尼代寫CV。

因為收到越尼越多搵工仔嘅資詢,我地今日一個post介紹吓我地嘅團隊同服務,考慮緊搵我地做評估嘅搵工仔可以放心Whatsapp我地約時間啦!

我地JupCV成立左差不多有一年嘅時間喇,當初成立嘅原因係因為COVID-19令好多打工仔失業,而好多僱主又無預算用獵頭公司請人,我地一班尼自各大獵頭公司同大公司嘅HR想默默地為香港嘅搵工仔打氣,所以就成立左執CV,用最優惠嘅價錢為有需要提昇搵工技巧嘅搵工仔服務。

1. JupCV係履歷代寫?幫人寫CV?

係,但亦不單單係寫CV,我地嘅收費除左包括履歷代寫(寫CV)之外,仲包埋面試技巧提昇、職業生涯規劃、在職人士輔導,透過執CV嘅過程,了解你係職場遇到嘅挑戰及提供解決方案。

2. 咁點解唔寫埋上去網站/分開收費?

因為我地想用最大眾化嘅價錢,令各行各業嘅人士都可以得到專業嘅服務,我地知道好多失業中嘅搵工仔預算有限,所以唔想分開逐項收錢!尼緊我地會推出一系列關於求職嘅影片,亦盡量用免費嘅方式比大家睇!

3. 個人資料保密

搵工仔可以放心,你嘅個人資料係服務完成後就會銷毀,而且過程亦會絕對保密。我地嘅客戶不少是大企業的高管,甚至是公司的老闆(對呀,佢地都會搵我地JUPCV)XD,所以我地對於個人資料保密係極度重視的。

4. 你地有OFFICE嗎?可否約時間面談?

有、可以! 我地係有限公司,亦有實體公司在中環區,但係因為我地呢個品牌想行網上路線~所以無放係網站入面。

5. 你地可以幫我搵埋工嗎?

JupCV唔係HH公司,我地嘅客戶係打工仔, 所以我地係唔會將你嘅CV發俾任何公司/人架! 但係我地會教你點樣可以最有效地搵工,亦可以介紹好獵頭俾你地。


7 次查看0 則留言

Comments


bottom of page