top of page
  • JupCV

JupCV Q&A - 執CV常見問題






JupCV Q&A

執CV常見問題


最近同搵工仔做免費評估先,大家都經常會提出以下問題,今日就喺IG一次過解答下大家啦!


1. 邊個會幫我寫架份CV?


- 每一份CV都係由資深HH/HR團隊親自撰寫架,我哋會根據你想搵嘅工去同你過往嘅經驗去寫出一份「度身訂造」、好「你」嘅CV!


2. Consultation以咩形式進行架?


- 我哋Consultation可以以面對面/電話方式進行,我哋會主力同你傾過往經驗之外,亦會同你分享行業資訊,令你更了解MARKET同自己嘅定位!


3. JupCV會幫我 搵埋工嗎?


- JupCV團隊雖然來自獵頭背景,但JupCV並不是HH公司哦! 我哋會同搵工仔一齊制定最合適的搵工策略,亦會用求職者角度去分析不論是自己搵定獵頭介紹嘅工,提供中肯可靠嘅意見。


JupCV Q&A 執CV常見問題


有其他問題想問我哋? 歡近搵我哋做個免費評估,聽下JupCV點樣幫你執靚CV同搵到心儀工作啦!


-------------------------------------

立刻搵JupCV做個免費CV評估:

有野想問隨時PM或留言俾JupCV!

Like & Follow我哋獲得更好多免費搵工資訊啦!

-------------------------------------

想安坐家中搵全球好工?

上煲Job www.BouJob.com 全球搵工招聘網搵工啦!

想好工自動搵上門?

上傳CV到搵Cdd www.FindCdd.com 坐等面試機會啦!

想請好員工? 由寫一份好JD開始

上WriteJD www.writejd.com 做個免費JD評估啦!


Comments


bottom of page