top of page
  • JupCV

JupCV Q&A - 你哋嘅客係咩做咩行業多?



[JupCV Q&A]

Q: JupCV,你哋嘅客係咩做咩行業多?我做開公營機構,適唔適合搵你哋幫手?

A: 我哋嘅客戶來自各行各業,而且不同經驗,由FRESH GRAD到C-SUITE都有,除左我哋專業知識外,我哋亦花很多資源、時間了解求職市場,無論你做咩行業同公司,我哋都可以俾到實用的求職心得你,令你成功獲得心儀工作!

想知自己有無需要執CV?

搵JupCV做個免費CV評估啦!

Follow JupCV:

FB: @Jupcv

6 次查看0 則留言

Comments


bottom of page