top of page
  • JupCV

JupCV IG過500個follower啦!

已更新:2021年10月20日


好多謝大家嘅支持,下一個目標係1000!


我哋會繼續努力用輕鬆有趣嘅形式去同大家分享求職心得,希望大家喺玩IG嘅同時都可以更了解到各行各業嘅求職市場同埋搵工貼士。


嚟緊我哋都會分享更多關於不同國家嘅求職市場情況,等大家了解多啲Global搵工仔嘅苦與樂。


如果各位求職者對搵工有咩問題,歡迎隨時message我地或者約我哋做免費CV評估,聽下JupCV點樣可以幫你搵到適合自己嘅好工!


另外如果覺得我哋嘅post有用嘅話,可以幫我哋點個讚或者分享吓,萬分感激!



Follow JupCV:

FB: @Jupcv

LinkedIn: JupCV-執CV


Comentarios


bottom of page