top of page
  • JupCV

JOB MARKET咁動蕩點先可以繼續升職加人工?


Hello搵工仔們,最近(又或者可以話係近呢幾年)就場市場變動好大,JupCV甚至覺得係去到嚴重失衡嘅狀態。搵工仔們有無諗過點樣喺變化多端的就業市場中保持穩定並成功呢?


今日,我哋想要同大家分享一種重要的素質,就係「Resilience (韌性)」。Resilience (韌性)可以幫助我哋在面對困難和壓力時保持穩定,並從挑戰中找到機會。


Resilience (韌性)並唔單單係指在困難面前堅持不懈,而係指我哋可以適應變化,學習從失敗中成長。以下就係一些提高韌性的策略:


1. 保持積極態度

即使面臨困難,我哋都要嘗試看到事情的正面,並相信我哋有能力解決問題。


2. 建立強大的支援網絡

與朋友、家人和專業人士保持聯繫,可以提供情感支援,並幫助我哋找到新的視角和解決方案。


3. 持續學習和成長

透過學習新的技能和知識,我哋可以增強自己的競爭力,並為未來的變化做好準備。


面對不確定時代,我哋需要的不僅僅是技能和知識,還需要心理的準備和韌性。JupCV 將與你並肩作戰,幫助你在變幻莫測的就業市場中找到自己的位置。如果你有任何問題,或者想了解更多關於我哋服務嘅資訊,歡迎你隨時聯繫我哋。


-------------------------------------


立刻搵JupCV做個免費CV評估:

有野想問隨時PM或留言俾JupCV!

Like & Follow我哋獲得更好多免費搵工資訊啦!


-------------------------------------


想安坐家中搵全球好工?

上煲Job www.BouJob.com 全球搵工招聘網搵工啦!

想好工自動搵上門?

上傳CV到搵Cdd www.FindCdd.com 坐等面試機會啦!

想請好員工? 由寫一份好JD開始

上WriteJD www.writejd.com 做個免費JD評估啦!


6 次查看0 則留言

Comments


bottom of page