top of page
  • JupCV

It is never too late to be what you might have been.

搵工仔: 「我做左咁多年野,而家先轉行會唔會太遲呀?」

搵工仔: 「我年紀咁大,會唔會好難搵工喇?」

搵工仔: 「好多JOB AGENT同我講,我經驗仲多過我請我嗰個人,機會好微喎!」


呢個世界太多人否定你,但亦有太多例子證明「沒有太遲只有未開始」,別人隨口講,無分析過嘅說話,又點可以信呢!


如果想精準地分析下自己工作情況既話,可以搵我哋執CV做個免費CV評估,我哋嘅專業團隊會幫你分析現況!



Follow JupCV:

FB: @Jupcv

9 次查看0 則留言

Kommentare


bottom of page