top of page
  • JupCV

HAPPY BELATED 2ND BIRTHDAY TO JUPCV!


原本諗住大搞嘅Anniversary,最後忙到成個月7月都無乜點出Post~其實JupCV係7.17生日架~! 😁😁😁


上個月好多舊客戶搵我哋再修下個CV同搵我哋做諮詢,能夠同老朋友Catch up非常開心呀! 趁呢個時間又提提大家,我哋嘅CV係「終身保養」架,舊客戶如果想修改CV,只需要俾Consultation嘅價錢/或者補番Tier差價,我哋會根據你新嘅經驗同目標度身訂做CV,詳情可以搵我哋了解更多。👍👍👍


另外上個月有約7成嘅客都係舊客戶介紹,所有舊客戶介紹嘅搵工仔都可以獲得我哋當月嘅Add-on服務,所以如果想搵JupCV! 可以問問身邊有無我哋嘅客戶先呀! 😀😀😀


7月同8月都係超full嘅狀態,8月都差唔多Full了(而且我哋要預留時間幫JupCV客戶Follow up),如果急要CV我哋未必趕得切,所以如果Q4/下年Q1想轉工嘅打工仔,可以先搵我哋做定評估,以免到時Book唔到時間呀! 🙏🙏🙏


最後趁呢個兩週年Post洩漏一下天機,如果大家用最低價搵JupCV幫手,請盡快盡快搵我哋做定評估喇,事關如果繼續月月Full schedule,,我哋有機會需要調整一下價格呀。😢😢😢 不過我哋會盡能力守住而家個價,到我哋頂唔順個一日的。


最後,好多謝各位呢兩年來對JupCV嘅信任,能夠見到每一個客戶嘅成功係我哋嘅榮幸,接下來JupCV會繼續努力~🦾🦾🦾


Kommentare


bottom of page