top of page
  • JupCV

Halloween Series: 職涯規劃的重要性,OT都要抽時間執CV!


香港嘅打工仔其實好勤力,雖然成日都話要有work life balance,但係好多時侯工作需要仍然長期要OT。

JupCV以前都出過一個post,係講關於一班勤力嘅打工仔,因為經常要OT根本冇時間執CV,所以即使工作環境有幾惡劣、時間有幾長、甚至冇得加人工或者升職,佢哋都繼續做,直到佢遇到JupCV,的起心肝同我哋做咗個免費評估、搵我哋執埋個CV先發覺原來自己真係非常underpay!

其實定期留意就業市場係一件幾緊要嘅事,即使你做得好開心,仍然需要留意就業市場嘅動向,了解吓自己點樣可以再提升自己嘅技能,令到自己喺職場上面更有競爭力。一個好嘅求職者,除咗喺出面搵工,亦都可以喺做緊嘅公司嗰度搵工,當你嘅技能提升嘅時候,亦都可以幫助到公司嘅發展,公司亦有機會更加睇重你而達致升職加人工嘅效果。

事實上有好多搵工仔搵我哋JupCV,雖然我哋嘅最終產品係幫你執好一個CV出嚟,但係我哋更加重視嘅係你清唔清楚自己嘅職涯發展方向,點樣可以令自己更進一步。

如果你都係一個對自己有要求嘅求職者或者打工仔,想聽吓專業意見為你提供職涯規劃嘅分析,可以約我哋做個免費評估,聽下JupCV點樣可以幫你規劃好你嘅事業之路!


Follow JupCV:

FB: @Jupcv

Comments


bottom of page