top of page
  • JupCV

Halloween Series: 等極都無面試電話,變左一舊「望工石」


JupCV同搵工仔一樣,都好鍾意放假同埋過節日,嚟緊就係萬聖節, JupCV決定應吓節,嚟緊呢幾個post都會係以萬聖節做主題,講吓啲搵工嘅驚嚇事!

其實搵工點解會咁令人懷疑人生?JupCV覺得係因為需要等,有時等極都冇消息,真係會令人懷疑自己嘅工作能力,特別係apply咗job之後嗰幾日,成日都會留意住電話有冇響,唔覺意Miss咗一個電話(而自己都知好可能係廣告電話),都仍然係會覺得好擔心!

而唔知大家有冇試過因為好想入一份工,而主動打電話俾嗰間公司問佢有冇得面試,其實呢個都係一個方法,不過好多時候個答案會令人更加懷疑人生:

「哦,你send咗CV過嚟未啊?」

「Send咗㗎啦,上星期send咗一次,啱啱又再send多咗一次,唔知你收唔收到呢?」

「你send咗就得㗎啦,如果啱嘅話會搵你㗎啦,唔該拜拜。」

當然,好多時候都係收唔到電話…

JupCV幫客戶做諮詢嘅時候,會同客戶分析佢哋想見嘅工究竟有冇機會面試,甚至可以精準話到比佢聽,如果有面試嘅話佢收到Offer嘅機會有幾多,點解我哋計算到?唔通我哋又識得晒嗰啲公司咩?

JupCV團隊來自全球四大獵頭公司,我哋有超過10年嘅人力資源經驗,喺搵工方面經驗豐富,而好多時候,我哋只係需要睇到嗰份工嘅JD,已經知道其實佢哋想搵啲咩人,而且我哋會花好多時間了解各行各業嘅就業情況,分析比客戶聽佢嘅市場定位,令到求職者更加了解求職市場。

如果你都係搵緊工同等緊面試電話,又想搵專業人士傾吓,可以搵JupCV做個免費評估,聽下我哋點樣可以幫你搵到好工!

Follow JupCV:

FB: @Jupcv

Commenti


bottom of page