top of page
  • JupCV

Halloween Series: 未讀完書係咪真係唔洗搵工?


JupCV嘅客戶來自不同行業及背景,有唔少嘅客戶同我哋做免費評估嘅時候,都有問過我哋關於學歷嘅問題,例如佢哋未讀完大學、或者未有某一種專業資格,好多時獵頭都同佢哋講話好難幫佢哋搵工。

而事實上呢,超過九成以上問過我哋呢條問題嘅客戶,最後都成功搵到心儀工作,而且仲俾我哋估計嘅時間更快。

究竟點解個事實同埋人哋講會咁唔同呢?原因其實好簡單,如果真係因為學歷問題或者專業資格叫搵唔到工作嘅話,咁JupCV相信好多人都會冇工做,特別係以前嘅香港無而家咁多大學,而且好多勤力嘅打工仔好早就開始搵工做嘢,所以佢哋未必完成咗大學,但係佢哋就攞咗好多工作經驗,亦好stable,喺香港正正有一班雇主係想搵呢類型嘅求職者,因為可以幫到佢公司穩定咁樣發展落去,而人工亦會較為相宜。

當然客戶同我哋做完諮詢之後,好多時都會更加想進修同埋考番專業嘅資歷,我哋亦都會同客戶分析邊種專業資歷會更適合佢嘅職涯規劃。

同各位透露一下,嚟緊我哋都會發掘不同嘅課程比搵工仔作為進修參考,而如果你參加過任何課程又覺得值回票價嘅話,歡迎同JupCV分享一下!

Follow JupCV:

FB: @Jupcv

Kommentarer


bottom of page